Yesterday...

igår hade vi de trevligt fick en god middag skaldjursgryta potatis ris sallad vitlöksbröd sååå gott dom kan verkligen laga mat... och till efterrätt blev de daim tårta och kaffe... mmmm.. idag är man lite slö va inte hemma förän halv tre inatt...

bettan m.fam kommer snart på kaffe tror jag kanske man piggnar till lite ikväll ska vi ha film kväll ska kolla på skräck Exorcisten den som dom inte fick visa på bio i USA  så jag hoppas jag kommer somna ikväll bara tur att inte jakob ligger ute mera för då hade jag fått åka hem till mamma och sova över... =) hahahhaha


nu kommer lite bilder från kvällen igår
:


här badas de..


Filip och Tea väntar på att få bada..

och här badar dom oxå.. =)


kalle och gunnar funderar på att starta "gubb-band" =)

sissela och tea smaskar på en milkshake...


kalle spelar så gunnar och mamma kunde dansa...


anton och mamma dansa lite oxå båda tycker ju om bugg..

       

de blev även lite singstar...



  smile...=)


ne nu ska jag starta kaffebryggaren är såå kaffe sugen...

ha en skön söndag...

krAm krAm



Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack för kaffet:) Det va gott!!!!!



Hörs i veckan!!!





Kram Kram

2009-01-18 @ 18:28:41
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0