snygg ERIK

åå han är ju super snygg... *fniss* synd att han inte van men hanna hon kan hon så duktiga... =)

nu sitter jag här mätt som tusan...  Var inne i stan och hämta kina mat igen... *inte bra*  jakob är på fest så jag hade inte lust att laga mat till mig själv så de är ju tur iaf att de går att hämta mat.. =) tea somna på vägen in till stan hon och jakob har grejat som tusan idag.. och jag har jobbat... jag gillar verkligen inte att jobba helger speciellt inte varannan helg som jag gör så imorrn SÖNDAG är de bara att åka till jobbet och se glad ut i 7 tim innan man kommer hem och bara får vila lite... =/ känns verkligen att man är gravid jag är så himla trött just nu och känner mig jätte tråkig men men de är ju bara 4 månader kvar tills pyret kommer till oss... *lägtar*



                           En skön sommarkväll förca: 3 år sedan
denna kväll fick jag upp 3 abborar en ett kast jakob blev lite sur då...=)


                                              mina älslingar...


jag och min älskling för 4 år sedan
   (mobil kort)

proverna jag lämnade in i måndags fick jag svar på i torsdags.. och de finns ingen förklaring till varför har iaf fått veta att de inte ska ha något med bebben att göra utan att jag ska lysna på mig själv om vad jag egentligen orkar göra.. som tex inte bära Tea mera hon är ju ganska tung men de går ju inte att undvika helt men jag måste väl försöka och att jag måste börja dricka mycket mera...  bebben sparkar iaf för fullt nu har gjort de sen i måndags kväll H*n är väl rastlös efter att H*n låg så stilla i flera timmar och gjorde mig helt förstörd.. =/ men nu känns de bättre igen.. =)

ne nu ska jag nog gå och lägga mig snart börjar bli grus i ögonen efter en lång dag.. just de nu ska jag bara gå och ta kort på bak-maskinen har lagt i alla saker nu så de är nybakt bröd imorrn bitti kl: 8:45  en lyxfrukost.. =) så imorrn kommer de lite kort på hur de går till...

ha en bra lördag kväll... kram och go natt... =)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt att höra att de ordnade sig & inget allvarligt var. Du får se till & va rädd om dig. Kraam!!

2009-02-01 @ 16:50:01
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0