så skönt.. =)

igår hade jag en dag för mig själv... =) tea va på dagis och jakob jobba.. och jag va ledig så då passade jag på att gå till preben och klippa mig de blev faktist super snyggt är hel nöjd..=) klippte dock bort 15 cm
om inte mera men de blev bra så skönt men en förändring känner sig genast lite snyggare(haha) sen blev de lite färg oxå samma som förut ljusbrunt.. efter de gick jag till bowlinghallen och solade lite.. de va oxå sköt... och jag älskar att sola ringde och fråga min barnmorska om de skulle va farligt på något sätt för bäbisen men inte då.. dom vänder sig bort mot ljuset... ..


ne jag får skriva lite mera sen för nu kom min systers pojkvän och ska fixa en router så jag kan sitta i soffan och surfa...=)
de blir ju skit bra då...=)


ha de bra alla glada...
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0