hemma..

idag har jag och tea varit hos mamma hela dagen fått en god middag och bara haft de skönt.
nu sitter jag och tea och spelar lite spel ett "fisk" spel... lite kul och tea äter lite smarties godis
mmm de är gott tycker hon.. ikväll kommer bettan m.fam hit och killarna ska greja med bilarna och sen ska vi in till stan och köpa kina mat... smaskens...
  och just de ja igår fick jag mina fina tulpaner =) av jakob äntligen... så jag har gått och väntat på dom.. ;)
 och tea fick en radio styrd bil.. =)
har ju även fått några ännu finare tulpaner av sofia... hihi tack tack=)
ha en bra lördag

kram från mig


min sötaste älskling


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Sandra, vad roligt att få följa bloggen din och se vad som händer i livet =) Många fina kort och en jätte söt liten flicka, och lycka till med den kommande filuren.. Kramar Christina

2009-01-24 @ 22:41:29
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0