en rolig sak..om bilen=).

igår hade jag och tea en bra dag jag jobbade mellan 15-21 då skulle tea vara hos sin mormor som är så snäll och hjälper till att ta hand om henne när man jobbar oregelbundna tiden även farfar med familj hjälper oxå till men jakob åker ju förbi min mor när han åker hem från järpås på dagarnaå då blir de ju smidigast...

 men igår när jag kom till min mor parkerade jag bilen som vanligt lämnade nycklarna kvar brukar typ aldrig ta ut dom gick in med tea och tog en kaffe kl bara rusa iväg så när kl va 14:40 hade jag lite bråttom sprang ut till bilen och skulle öppna den...

men va faan hände då...! den låser sig själv med nycklarna i...!!!

trodde jag skulle dö av skratt tänkte bara vad faasen gör man nu? ringde till jakob han skratta han med och tyckte jag va jävligt rolig som kom på detta skämt... =) men som tur va kom jag till jobbet ändå fick låna mammas bil och jakob och kalle stog i ett x antal timmar för att komma in i bilen och de gick tillslut när jag hade slutat jobbet va de bara att åka hem till mor igen och byta bil....
 tänk om man hade typ varit i ullared lr nått...=)  
va gör man då..? fick tipps av tanterna på jobbet att man kunde ringa polisen lr brankåren oxå..
men vad hade inte de kostat..?

tur att man har en händig karl som verkligen kan allt....!


*älskar honom*



skulle ju jobbat idag oxå 7-13 men tea hade 39,7 i feber hela natten och fått några konstiga utslag på kroppen ser ut som stora brännmärken lr nått så kl 8:00 öppnar barn i lidköping så då ska jag ligga på telefonen så man kommer fram brukar alltid vara så många som ringer...
 
hoppas bara att de inte är något allvarligt...!


min lilla täva från när vi campade med husvangn...=)

en sak vi gör varje sommar och om allt går bra me den lill* som kommer
den 13 juni så kommer vi kanske att åka en sväng i augusti med de är så mysigt

hoppas ni får en mysig fredag och helg...

kram kram fån mig och lilla tea ligger här och gosar lite nu..=)
*me love*






Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAAHA!!

Men det var ju ändå inte såååå klantigt... bilen låste ju sig själv du gömde ju bara nycklarna.

Jag låste in nycklarna i toyotan själv. Tog ur nycklarna, la nycklarna i bilen och sen tryckte jag ner låset och stängde dörrn... SMART, INTE!!

Vi fick krossa en ruta... suck! haha...



Ni är så söta hele lilla familjen!!

Kramar!

2009-01-16 @ 08:49:49
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh tack för tipset. Himla bra idé. Ska ha detta i åtanke :)

Gör ni idag annars??

Kram

2009-01-16 @ 10:00:18
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vi ska fixa te oss å dra oss innåt nu, sen är jag hemma i eftermiddag... kan skicka ett ässämäss när jag är på väg hem. Kräm :)

2009-01-16 @ 10:17:31
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: Bettan

HA HA HA HA HA... det var roligt med ett litet skratt igår......Det förgyllde dagen lite......

Vänta lite... måste skratta lite till..... HA HA HA HA HA HA.....



Hoppas att "de jobbaiga karlarna" slutar tjata i telefon snart......

Vi får väl skaffa oss en egen telefonlinje så vi oxå kan prata....

De är ju värre än käringar till att babbla.... Ha HA HA



Kram Kram

2009-01-16 @ 20:09:05
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0