billigt--..

Idag gick jag och Tea upp tidigt....Jakob hade varit snäll och tänt i kamin så de va varmt och skönt när vi gick upp.. så skönt.. =)
*tack hjärtat*.....
 Vid halv tio åkte vi till öppet hus i örslösa mycket trevligt.. cissi och barna va där oxå.. kul att träffa dom..
efter de va de meningen att jag skulle in och handla + tanka bilen fick ju barnbidraget idag och de va behövligt...=)
bensinen va slut i bilen och de fattades lite pålägg bröd och sånt man bara måste  ha... =/

och då hade jag tur som åkte förbi shell där dom "rea" ut bensinen för endast... håll i er  7:11 kr/litern..!!! så klart att man rattar in då och tankar bilen full den som verkligen va TOM så endast 477 kr för att få tanken på 72 liter full..
 INTE fel ibland.. detta hade dom tydligen för att inviga nya 7-eleven butiken... jag tackar.. =)



efter att vi var klara i stan åkte vi hem för att laga lite lunch  och sen  han vi även att baka en sockerkaka för cissi och barna + bettan och elicia skulle komma på en fika kul med lite sällskap på e.m

ne nu kommer snart jakob hem och Tea ska sova för imorrn ska hon till dagis och då måste man ju vara piggelin...

Glöm inte att kolla på andra avernyn min kusin Anna som bor i gbg har varit med och gjort denna serie så då tycker jag att de är lite extra kul att se den.. =)

ha en bra tisdags kväll.. Och mamma ha en skön natt på jobbet så kan la du ringa mig imorrn när du vaknat vi kommer nog förbi er efter jag hämtat tea på dagis..

Ta hand om varandra..!

KrAm









Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha fan vad najs :D Hur tycker du bloggen blev nu da? ska du ah något mera eller vill du ändra något? kram

2009-01-20 @ 20:46:20
URL: http://binalina.blogg.se/
Postat av: Karin Andersson

jag ringer dig imorrn kväll.

Jag ska vara på möte imorrn mellan 2 och 4 sen

handla.vi hörs

2009-01-20 @ 22:43:38
Postat av: Sandra

Gött billigt bränsle, ett klipp !!

Härligt med fikabesök, aldrig fel =)

Nu ska det sussas efter ett glas vin, vardagslyx ;)

Sov så gott

2009-01-22 @ 22:11:58
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0