145 dagar

ja nu är de BARA 145 dagar kvar tills bebben är här.. den sparkar hela tiden och igår kände vi första sparken utanpå magen oxå.. =) kommer ihåg när min lilla sessa låg i magen och de va bara några dagar kvar tills hon föddes och då sparkar hon till så hårt att man såg hela foten genom magen och kunde klappa på den de är sååå mysigt..

har inte köpt något till bebben vi väntar in till de lägsta typ dom två sissta dagarna kanske.. om man nu kan vänta så länge... till sassan köpte vi inget men dagen efter hon är född åkte jakob och min mor och inhandlade en hel del jätte mycket fina kläder.. dom va så gulliga och jag fick oxå en massa fina saker..
 gulligt gulligt gulligt....


 men vi har nog bestämt oss för  barnvagn den tar ju 8-9 veckor att få och de blir nog en cressent ... en enkel vagn vi har ju en jätte bra en scooter till sessan som hon kan ha om vi ska göra något spec..  fast vi väntar in till de sissta att beställa den oxå vi kanske hinner att ändra på oss så de får bli en syskonvagn ändå men hon blir ju nästan 3 år när hon får ett syskon så de borde ju funka med en enkel.. ? ? ? vi får se...


jakob med tea på BB Näl Tea 2 dagar gammal..



Min lilla Tea innan vi är på G hemåt vi låg på BB från lördag
till onsdag F.M de va som ett hotell jag trivdes
specielt när de är en sån trygghet där och jakob
fick ju tyvärr inte sova över. men han kom 8:00 på morgonen
och åkte vid 20:00 typ på kvällen han tyckte att de va ganska så skönt att
få komma hem varje kväll och bara fundera på vad som hänt att han faktist blivit pappa
m.m Han är så UNDERBAR, Han är mitt allt... =)

ne nu ska jag greja lite idag ska jag och tea ha en städ dag tror jag.. om man orkar..=)
en en skön måndag F.M
kram sandra tea

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så härligt det ser ut!!

Snart är du verkligen där igen... :)

Här härjar magsjukan. Andreas började kräkas imorses, men jag känner mig tack och lov lite bättre!! Det går lite upp och ner det där... Hoppas bara att lilla gumman ska klara sig!!

Hoppas vi inte smittade er förra veckan oxå...men det hade nog visat sig nu isf...

Ha en bra dag!! Kramar.

2009-01-19 @ 11:24:13
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: sabina

Vi får ju hoppas på att den lille krabaten inte kommer på min student, för den ska ni allt komma på.. gör inget om krabaten kommer innan så han/hon också får vara med =) hoppas det blev bra med bloggen =) kram

2009-01-19 @ 20:42:58
URL: http://binalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0