söndag................................

ja idag händer de inte många knop hos oss.. tea är magsjuk.. :( tycker verkligen synd om henne.. men nu ligger vi i sängen och kollar på bolibompa och bara myser...  skulle jobba imorrn men de får jag hoppa över och sen får jag se hur de blir på tisdag e.m om jag kan jobba då.. börjar röra lite i mage oxå... *bläää* ringde nyss jobbet och där har dom en massa isoleringar magsjukan härjar för fullt och på äldreboende är de ju så svårt att få stopp på de...
 gäller att man bara håller 48 tim reglerna som finns...så både en massa boende och personal är magsjuka nu.. och tyvärr finns de ingen att ringa in heller... så typist man får ju då nästan dåligt samvete av att ringa och säga att man inte kan komma.. men va ska man göra är man sjuk så är man... ! aja nog om denna skit..

igår hade vi iaf hur mysigt som hellst sofia andreas och lilla emmie var hemma hos oss och vi bara myste så underbar kväll... ;) maten jakob fixade var super... han kan han... och hallonpajen sofia hade med sig gjorde sig perfekt till bazz spel och gittaur hero...

 faan sofia va grym på gittaur...  så nu ska hon komma hit hela veckan och öva sig till ett proffs... hahah men hon kommer nog att lyckas iaf... =)

tack för en underbar kväll..    ;)


MEN: fattar mig inte på Melodifestivalen längre alltså... tycker de ska vara som förr först sjunger alla på svenska och om dom går  vidare får dom översätta låten till engelska.. de va mycket bättre iaf... tycker att scotts gjorde bra ifrån sig iaf hoppas dom går vidare i andra chansen bara..! då ska vi rösta som tusan igen... hejahejaheja

ne nu ska jag gosa lite med min sovande lilla tjej


min lilla prinssesa.. =)

ha en skön söndag.




Kommentarer
Postat av: Elicia

Till Tea!!

Du måste bli frisk snart så att vi kan leka snart... och titta på Karlsson:)



Mamma hälsar till din mamma:)



Kram Kram Elicia.....

2009-02-08 @ 20:24:06
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Elicia

Till Tea!!

Du måste bli frisk snart så att vi kan leka snart... och titta på Karlsson:)



Mamma hälsar till din mamma:)



Kram Kram Elicia.....

2009-02-08 @ 20:24:27
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är VI som ska tacka!!

Supergod mat och riktigt trevligt var det :)

Hoppas lilla tjejen mår bättre snart (så jag kan komma och liiiira lite guitar hero!!) ;)

Kramar från oss :)

2009-02-09 @ 08:28:05
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: marie

jo dom kanske ska kolla nu om det är gluten. men jag vet redan att det är mjölk, därför får hon laktulos. hon får inget med mjölk i utom välling, det vägrar hon ta specialen..



men dom tror inte det är gluten så vi får väl se..jag tycker det är bra om dom testar iaf, så vet man!



mvh marie

2009-02-10 @ 19:46:46
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0