vilken dag.

idag har inte jag och tea gjort specillt mkt började dagen med att tea var jätte förkyld. jag som verkligen inte vill detta för hon har ju förkyldnigs -astma och har fått inhallera ända sen hon föddes typ. och nu i en månad har vi hållt upp med medecinerna för att se om hon kanske hade vuxit ifrån de.. men inte då.. bara att börja om från början med al medecin så får vi se och hoppas att hon blir bättre annars är det sjukhuset som gäller...=( så just nu ligger hon och sover för andra gången idag.. hon är sååå sööt min lilla prinssesa.  Fast hon har ju haft sin bästis här idag elicia och dom har bussat jätte mkt kanske därför hon är trött igen. ne vi får se helt enkelt.

så fin
lilla älsklingen är sjuk idag..
    
   
tea och elicia tar en tupplur
  
  
tea och mira
  

min prinsessa
 
    mamma och kalle har byggt pool... så sköt..
mammas nya pool.


Tea hjälper mig att baka bullar och så här fina och goda blev dom.

  mmmmmmmm...

ne nu måste jag ta hand om min sjukling.. ville bara lägga upp lite nytt.. kanske var på tiden.. hinne ju tyvärr inte sitta här så ofta.. men bättre sent än aldrig...

ha de bra alla.. kraammmm

p.s tänker på dig veronica m.fam. <3 d.s

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stsckars lilla sessan... inget kul med förkylningsastman. Det som gick så bra. Hoppas hon slipper sjukhuset. Kram på er.

2008-09-02 @ 17:57:19
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ps. Bullarna ser supersmarriga ut... :)

2008-09-02 @ 17:59:44
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Det va ju roligt att se lite nytt här....:)

Hörs då.... Kram

2008-09-02 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0