såå mysigt..

har jobbat hela helgen vilket gick ganska bra... i fredags va vi ju hos frida och lillen och hade jätte trevligt...
lördag gjorde vi inte så mycket var bara hemma och myste skruvade färdigt möbeln och bara tog de lugnt började ju jobba vid tre tiden kvällen på jobbet gick ganska fort.. fick ett sms av jakob vid halv nio där stog de..

"om du slutar innan nio måste du ringa mig" men jag skickade tebax att de gör jag inte.. varför undrar du? stå utanför dörren jag öppnar när du kommer...skickade han.. jag tänkte va faan är de nu då...? kommer hem vid 21:10 knackar på dörren och tea öppnar glatt med ett vin glas ihanden och sa "skål mamma"
( dock inget vin i glaset utan cola till tea.. och jag frågade va gör ni? då kommer jakob med ett vin glas till mig och sa att jag var bjuden på hans och teas kräft kalas... såå mysigt på bordet faan de kräftor röda fina rosor gott bröd och några röror... och massa vin.. 
tea hade målat kräft hattar vi skulle ha på oss blåst upp balonger och serpentiner... såsååå himmla mysigt gjort av dom... älskar dom sååå mkt... *puss* ...

söndag började jag jobba 7  men råkade försova mig så jag va inte på jobbet förän 07:20.. ammi på jobbet ringde och frågade  vart jag va... hahaha hon fick sig allt ett bra skratt när jag svarade helt ny-vaken och visste knappt vad jag hette... *ler* men men gick ju bra ändå...  när jag komm hem stor städade jakob och tea huset hade skurat golv och dammat över allt och plockat iordnig på alla saker.. älskar att få en massa överraskningar... *love it*

och efter att jag hade fått duchat åkte vi hem till marie o albin och barna en sväng... jakob och albin rev ut en kamin.. medans barna lekte och jag och marie satt och tjöta skit... riktigt trevligt...  
hoppas de blir flera gånger vi bor ju bara 100 m ifrån varandra men ändå kanske ses högt 1 gång i månaden...
de sååå konstigt... att man inte ses oftare när man bor så nära varandra...?
aja bara att ta sig i kragen... *ler*
när vi kom hem var jakob tvungen att åka in till stan o lämna löne-lappar och handla lite, Då passade tea på att bada sen ville hon ha välling och sova vid åtta tiden.. och jakob kom hem strax efter med pizza... gott gott...



såå gott...


puss puss

(kolla in hattarna tea har målat) *finnnna*


*gulligt*


tea lär sig skåla..


sen somnade hon gott med metallica


söndags bad...

Måndag: nu sitter jag här har precis kommit hem från stan har varit på bvc med tea vägt och mätt hon var 89 lång och vägde 13 kg och låg helt perfekt på sin kurva... och så köpte vi glass tea ska bjuda på imorrn på sitt dagis eftersom hon fyller år...
och nu sitter jag och väntar på att
sofia och emmie ska komma hit en sväng..
 ska bli trevligt..

hoppas du oxå har haft en bra helg

kram kram
sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mysig och fin familj du har ;)

Sitter med ett leende på läpparna när jag läser vad fint dom hade gjort !!

Ha det bäst !!

Kram

2008-09-09 @ 20:16:59
Postat av: sandra

hej.. tack så mkt.. dom var verkligen super gulliga...! men vem är du egentligen..? =) kram

2008-09-09 @ 20:19:24
URL: http://sajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0