regnar juh...

vilket väder vi har idag... skit verkligen... igår kväll var vi hos frida och lillen och söta mira... vi hade först tänkt att vi skulle spela minigolf men lillen va inte sugen på de.. och då skulle vi komma på nått annat men de är ju inte såå lätt när man har två små barn med sig.. så de slutade med att vi åkte hem till dom vid sju tiden satt och tjöta skit en stund och tänkte att vi skulle hämta kina mat men ingen orka åka in till stan så frida letade igenom frysen och hittade "tjock"korv kyckling och kött och till de hade vi en god sås och ris och killarna satt och surpla i sig den "goda" spriten dom alltid drack förr... =) och tänkte tillbaka... men inan vi åt så tog vi en promenad så att barna skulle somna till maria (fridas syster) marcus och lukas.. där blev vi bjudna på vin sååå gott sen vid tio gick vi hem igen och började laga mat... lite sent att äta kanske men vi hade ju trotts allt tagit en långpromenad på hela 5 km.. *haha* sen kolla vi lite på tv fanns dock inte så mkt att kolla på som man tror att de borde ppå en fredags kväll... vid två tidenva jag så tröttså vi  åkte vi hem efter en mycket trevlig kväll... 

här kommer lite Roliga fina kort från ikvällen...*haha*


 
Lillen


Jakob


Frida


öö jag..


Tea frida och mira myser i soffan...


tea fnissar...



och här kommer lite bilder från i onsdags kväll då bettan bjöd mig och tea på mat... falukorv och makaroner




puss på dig kompis...



Värsta kocken...!!! (där fick du.. *ler*)


nu ska jag laga lite mat sen ska jag dra till jobbet... fast egentligen vill jag bara ligga i soffan och kolla på film...

Kram och HEJ...

Kommentarer
Postat av: marie

ååå vilka vackra kort. Kocken kortet var fint

2008-09-06 @ 13:11:15
Postat av: bettan

Din lilla gris...... vänta du bara.. när du som minst anar det så......

2008-09-06 @ 15:04:03
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha snyggokort =)

Man får det inte roligare än man gör sig =P

Kram igen

2008-09-09 @ 20:22:05
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0