god morgon..."förmiddag"

igår kväll blev jag och tea bjudna på mat utav bettan m.fam de va gott.. jag och tea va ju hemma hela dagen och det kan ju vara skönt att göra nått annat för annars vill man gärna gå varandra på nervärna... *haha*
hade ju super fina kort jag skulle lägga ut nu men insåg att jag hade glömt min kamera hos  bettan. men nu hoppas jag att min älskling kommer ihåg den då han har slutat jobbet ska han hämta den plus att han ska hämta en möbel vi har köpt...

Och jag börjar jobba vid 15-21 idag... tråkigt att jobba kväll specielt när man inte har sett sin goding på hela veckan..men men jobbar även hela denna helg fre: 7-14 lörd: 14:45-21:15 sön 7-15... vilken härlig helg.... *not*

men men jobba måste man ju det är ju sååå kul och shoppa..=) och nu på tisdag fyller våran goding 2 år  0909.. då ska hon nog få en 19" platt tv med inbyggt dvd... för hon älskar att kolla på pippi och emil... och just nu vill hon hellst bara kolla då jag och jakob har tänkt att kolla på tv och då insåg vi att de är bättre hon får en egen så hon kan kika inne på sitt rum... kanske inte de roligaste att få när man fyller 2 år men hon har ju så mycket leksaker rummet är fullt .. jag vet ju att hon ska få en dockvagn då hon fyller år så de lär nog bli mera leksaker..



tea då hon fyllde ett år.. (datumet stämmer inte på bilden) detta är
 070909

och denna bilden är

060909

060909
så fina mina underbara älsklingar!!

ha en super bra dag...
månag kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0