varför så seg?

nu va de ett tag sedan igen som jag skrev här... har helt enkelt konstadterat att jag inte hinner.. men varför.?
aja..  sen jag skrev här sist har vi hunnit att tapetsera Teas rum som blev jätte fint.. och de tyckte Tea oxå tills hon kom på, att de hon ville ha på väggen var en cross..

men men de är bara att le och se glad ut ändå trotts att vi har slipat och spaklat som tusan.. =) sen har vi röjt lite i köket oxå där ser de just nu ut som faan fattas en hel del saker.. men kanske kommer vi vara färdiga om två veckor?  vilket jag hoppas.. snart dax att jul-städa oxå den sista november.då ska de iaf vara färdigt....
 
Tea hjälper till i sitt rum


Jakob ser ut att ha roligt... =)


min mor och jakob hjälps åt att tapetsera teas rum..
"som vanligt så brukar mamma m.fam vara här vid rätt tidpunkt =)"




och så här ser de ut nu... är nöjd..


så söta prinssesor!


och vårat "just nu" hemska kök... =(

som ni ser så har vi en hel del att fixa... men de kommer bli såå snyggt då de blir klart!!




den 13 är de bestämmt då drar vi till ullared jag frida och sandra L..och de ska bli skoj... för min del blir de andra gången på mycket kort tid men va spelar de för roll när de är kul som fasen att shoppa... och dumt är att man kanske tror att man skiter pengar ibland...? hahaha vi lever ju bara en gång...

längtar tills på lördag då ska vi äta kina-mat är såå sugen på friterade räkor.. men sandra L hade tipsat frida om en god kinarätt som vi ska prova.. och sen får man ju inte missa dansbandskampen heller..!! min halvkusin robban är med i scoots, så då sitter all släkt och vänner o röstar för fulla muggar... heja heja heja dom är ju super bra!!så jävla bra..! =)..

och jag ser fram emot den 22 november då ska jag och jakob bjuda mina föräldrar på en stor överraskning som tack för allt dom hjälper oss med..... (men de är en hemlis så ni som vet vad de är får inte skriva något om de här för min mor är ute och kollar hela tiden... ;) ) men jag älskar mina familjer....

ne nu ska jag kolla på tv lite innan de är dax att sova...
 
ha dee fint/ sandra

(pinsamt....men måste bara be om ursäkt för min dåliga stavning, är du nöjd nu mamma?. *ler*......)



Kommentarer
Postat av: Veronica Axelsson

HALLÅ!!!

Det var allt på tiden. Måste ju skriva lite oftare så jag har lite koll på vad ni sysslar med... =O)

Jag har ett tackkort som ligger här och väntar på dig. Jag skickade inte det med posten för jag tänkte ju att vi skulle försöka ses nångång.

PussPuss

2008-11-04 @ 22:35:14
Postat av: Karin Andersson

Ha Ha du kunde ju förskriva dig lite....

Vi ser fram mot den 22 nov.

Skoj att läsa din blogg.

kram mor

2008-11-09 @ 01:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0