yippi...

nu har vi äntligen oxå trådlöst internet i hela huset...=) de va inte en dag försent...
                                                jag är allt lite lycklig nu=)

och jag längtar sååå till sommaren...


vecka 11 drar vi till de underbara stället i danmark kan verkligen rekomendera
detta ställe som heter lallandia
kolla gärna in hemsidan www.lallandia.dk



sötisen

den underbara ölen..=)


mina söta små syskon
får nog ta lite mera kort denna gång om de hinns med tea kommer vara helt galen där hon som bara älskar vatten=)


här kommer ett kort på mina älsklingar oxå..


ha en bra dag kraaam

Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan :) med mig och adrian är det bara bra, men calle och indra är sjuka, förkylning och feber :( Nej det tror jag inte det gör men det är flera barn som haft feber på deras avdelning. har thea fått magsjuka? Grattis till den lille i magen förresten :) Vad spännande! ha det gott! kram

2009-01-15 @ 13:15:00
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tjingeling!!



Gött med trådlöst internet. Det är tha' shit!! ;)



Fin fina bilder oxå, hon är ju så himla söt Tea :)



Såg att du ringt förut, idag har det gått i ett... babysim, besök på jobbet i "långtbortistan", besök här hemma av en kompis som nyss flyttat hem från down under och sen kom andreas hem å vi har ätit och nu slappar jag... S K Ö N T !! :)



Var det nåt särskilt?! :)



Kram kram.

2009-01-15 @ 20:54:03
URL: http://imitthjerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0