Sandra ♥ Jakob



Sandra ♥ Jakob

Hur träffades ni?
Första gången på tranum triation år 2000 genom min kusin mikaela

Hur länge har ni varit tillsammans?
sedan 28/11-2004

Är ni förlovade?

japp sedan 28/11-2005

Bor ni ihop?

ja.

Har ni barn?

en underbar dotter Tea på 2 år 4 månader och en liten bebbe i magen på 20 veckor.. =)

Har båda körkort?

Ja.

Kommer du ihåg er första kyss?

Tranum Triatlon år 2000 bakom öltältet.... ;) *underbart*

Vem sa "Jag älskar dig" först?

jag har alltid haft jakob i mitt hjärta sen 2000.... första gången vi sa de va nog typ samtigigt i hans pappas bastu.. *haha*

Vem är äldst?

Jakob, fem år äldre.

Vilka stjärntecken är ni?

Fiskarna och oxen/tvilling

Vem fyller först på året?

de gör jakob

Vem är längst?

jakob med 5 cm ..

Vem sjunger bäst?

Tea... inte jag lr jakob iaf... =)

Håller ni i handen på stan?

ibland kanske när vi väl kommer till stan ihop.. ;)

Kände ni varann innan ni blev ihop?

Ja.

Vad har ni gemensamt?

våran älskling tea och bebben..
och för övrigt är de nog de mesta tror jag...

Blev du kär i första ögonkastet?

jo men de blev jag nog.. iaf jakob när vi träffades 2004 igen min mobil gick varm.. *haha*

Har ni någon speciell låt?

"Aldrig ska jag sluta älska dig".. bara för när jag åkte till England våren -05 skrev jag ett sött litet brev till honom och brände en var sin skiva med denn låt+ några mera.. så vi kunde lyssna på när vi saknade varandra... va ju trotts allt nykär.. så dom gick nog varma.. =) så gulligt va.. ?

Har ni några "fri kort"?

Vad är de?

Har ni stora framtidsplaner?

Att få ett evigt liv ihop med kärlek och allt vad man lever för.. =)..

Har ni gråtit i varandras armar?

Ja.

Har ni varit utomlands tillammans?

Danmark räknas de? skulle varit i thiland 08 men blev inställt.. =/ så våren 2010 åker vi en sväng om allt är bra med "då" båda barna.. =)

Vilket är ert bästa minne?

Det finns så otroligt många fina stunder. tex när grav test visar +...=)

Vem lagar bäst mat?
jag älskar jakobs mat.... spec rådjur...mmmm

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

den 2 feb byter jakob jobb då kommer han att jobba mera hemma  (nu så ligger han ute måndag till torsdag)så en vanlig vardags kväll har vi inte haft många av. men jag antar att man lagar mat fixar för dagen efter lägger barn och bara tar de lugnt i soffan kanske kan få en egen stund oxå med någon kompis lr kanske börja träna för min del...=)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?

jo, de gör vi nog..

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?

Nej inte så.

Blir du lätt svartsjuk?

Nej, men de är mänskligt att bli de NÅN gång tycker jag..

Ringer eller SMS:ar ni mest?

Ringer

Brukar nån av er prata i sömnen?

Nej.. bara Tea ibland



Kopiera gärna och gör denna du med!!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi så sött!!

Så ni träffades oxå på Tranum Triatlon år 2000?! Haha, tänk vilket bra arrangemang va?! ;)

Hur är det med er?

Kram kram.

2009-01-21 @ 10:39:40
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: sabina

Haha det var fan kul att läsa igenom syrran =D

2009-01-21 @ 19:03:12
URL: http://binalina.blogg.se/
Postat av: Elinor

Ja ena dagen är man jättepigg och andra supertrött….

Men mår du bra i övrigt då??



Ha de gött!!

2009-01-21 @ 19:58:05
URL: http://ronile.blogg.se/
Postat av: Sofia

Här mår vi bara bra idag :) Ska försöka fixa lite.. sånt som inte blivit gjort på nästan en veckas tid nu... TVÄTTA!! :)

Hur är det med er? Vad händer på andra sidan skogen?

Kramar.

2009-01-22 @ 09:58:41
URL: http://imitthjerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0