upp tidigt..

imorse väckte jakob mig vid 6:40 av  ett telefonsamtal om att han kört i diket de va blixthalka på små vägarna... han skulle till jobbet i järpås så han åkte över tådene tranum och efter byggdegården i tådene va han i diket lite läskit för de är så djupa diken... med jakob gick de bra lite ont i ryggen bara men annars oki.. som tur är.. så de va bara att ta upp tea och ge henne välling och åka iväg och hjälpa jakob.. =) vi kom ju upp i tid iaf... som tur va åkte albin förbi jakobs bil och ringde och kolla om vi behövde hjälp och de behövde vi ju så snällt av honom...=)

efter att vi fått upp bilen åkte jag och tea hem jakob lämna vi av hos min mor så han fick låna hennes bil för hans bil är skrot på höger sida vid däcket allt är typ paj... *dyrt* men  han kom iaf till jobbet 2 timmar sen.. och jag och tea tog en varm och skön dusch/bad åt lite frukost och bara hade en mys dag...

 skulle ju ha jobbat kväll men ringde till min chef  som snällt gav mig ledigt de uppskattades verkligen så nu sliter jakob och albin för fullt med bilen och jag har han om alla barn marie är på kurs i stan.. 2 bilar måste vi ju ha eftersom vi båda måste komma till jobb med mera.. men nu hoppas jag på att vi kommer hinna lösa detta problem innan fredag kl: 16:00 för då jobbar jag igen och måste ha en bil och jakob har ju tea så då blir de ju inte mycket han hinner skruva...

barnen är iaf nöjda dom fick nyss en glass så här sent på kväll...=)

ett + idag är ju att jag kunde åka med tea för första gången för denna terminen på barn gymnastik i örslösa åå hjälp va kul hon tyckte de va... är nog nyttit att hitta lite saker hon kan göra nu när hon ska få ett syskon och allt... sen ska vi oxå ha en mamma-dotter lr pappa-dotter kväll i veckan då hon är storasyster.. så hon kan få lite exta uppmärksamhet..
 tea är nämligen väldigt svartsjuk av sig jag får inte kolla lr hålla i någon annan bäbis.. =/ fast hon har blivit mycket bättre på de.. och sen kan de va skönt att bara få vara med henne oxå själv en stund.. =) min darling.,,,,

och förövrigt så mår jag + bäbis bara bra nu inget mera konstigt har hänt och svaren kommer på torsdag så de är bara att hålla tummarna och hoppas att de inte var något allvarligt... h*n blev nog väldigt rastlös av att ligga stilla så länge igår för senare på kvällen igår och hela natten och nu på kvällen lever den som snurre sprätt.. =) *mysigt*


                                          min gympa tjej



                                  - ja jag ler ju nu mamma..! skynda dig då... =)



                                        jakobs fina bil som är skrot i fram.. =(



                               tea springer på gympan..



                                    jag hjälper tea lite..


                                             mamma-tea



                                                   seth-sissela



                       här sitter nu barnen och kollar tv och äter glass...


måste även lägga ut en bild på fin fina tulpaner jag har fått dom senaste dagarna av b.a jakob och även en buket av bettan m.fam när dom va här...=) så söta...



                                                        så fina...



ne nu är barnen hungriga så jag ska göra några smörgåsar...

ha en trevlig kväll....

kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

God eftermiddag !!

Ja det ska bli skoj och mysigt ;)

Skönt att det gick bra med Jakob i alla fall, bilen är ju ett mindre proble även om man behöver dom ofta.

Härligt med en massa tulpaner =)

Mina börjar ge med sig nu, kanske får köpa nya snart igen, är ju så fint med blommor.

Ha en bra dag !!

Kram

2009-01-28 @ 15:00:38
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Christina

Ja åren bara svirar iväg =) Jag flyttade ner med min kille till Göteborg för några år sedan och började läsa till Studie & Yrkesvägledare i höstas. Så här har vi haft en nystart det sista året, två nyblivna studendter.. Annars har man väl fullt upp med lilla vovven, studierna och jobba lite vid sidan av studierna.. =D Men det är roligt när man har många projekt runt om sig.. Hoppas att allt går bra med dina.. o glöm för allt i världen inte bort gubben de är ju dock ett litet sällskap =D Kram

2009-01-28 @ 19:51:50
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: zandra

Shit så stor hon har blivit din tjejja=) riktig sötnos!!

2009-01-28 @ 21:11:22
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!!! Bara fint me mig=) Me dig också?? Hoppas att de löser sig & blir bra me dig vad de e än e!!! Har blivit faster idag, brorsan fick barn halv 2=) Aaa de kanske kommer kort... E dålig på att ta kort & har just nu inget internet=/ Sitter hos bror & angelica nu!!! Hoppas allt e bra.. KRAAM

2009-01-28 @ 23:43:22
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gör trist när dem drar tillbaka så=/ Men finns ju inget man kan göra åt de så!! Vill bara att veckorna ska gå, så man kan få börja handla lite saker=) Man vill ju inte börja för tidigt!!! E beräknad 22 Juli=) Och för dig va 13 Juni va?? Puss

2009-02-05 @ 16:08:02
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0