god morgon...

igår hade vi fullt upp.. först fixa vi lite hemma sen åkte vi till söta sofia & emmie och kolla in de nya tillskottet såå söt liten vovve.. efter att fått en god fika och tjötat lite skit åkte vi till min mamma skulle få lunch .. pasta & köttfärsås så gottigt.. =) efter att ha pratat med dom där borta åkte vi vidare till teas barngymnastik hon verkligen älskar de och jag tycker de är jätte kul för henne.. finns ju inte så mycket för mindre barn att göra om dagarna..!  kanske ska vi åka till stadsträdgården där har dom ju för barn i alla åldrar iaf.. men vilka tider?

Någon som vet?

idag ska vi inte göra så mycket.. jag har nog en sån där trött dag idag igen.. ?
börjar bli trött på detta.. =(


Tea är iaf uppe på sin nya cykel redan hon fick en av sin mormor och hon tycker de är såå roligt...
 bra att öva inne innan sommarn.. så hon kan cykla i sommar när vi ska på promenad med pyret ner till våran strand som ligger några 100 meter från vårat hus.. lägtar åter igen till sommaren..

nu väntar jag på att våra badkläder ska komma som vi beställde från ellos så fort dom kommer ska jag & tea åka till badhuset & prova dom innan vi snart vecka 11 åker till ett av europas största badland i danmark ska bli så roligt tea kommer älska de & alla fina paraplydrinkar... mmmm men jag får ju nöja mig med alkoholfria.. =)

TEA PÅ SIN CYKEL..!
(ja hon har en hjälm oxå som hon har när hon cyklar)



*så fin*


Teas sötaste syssling
LILLA EMMIE



Magen V 24


Solsting & snesprång
På alla hjärtansdag
med god middag


de va verkligen skit kul skratta som tusan den kan jag verkligen rekomendera...!!


Tea älskar att baka och gott blir de..=)

ne nu ska vi äta frukost

ha en fin dag
kram





Kommentarer
Postat av: Elinor

Ja det blir spännande!



Vilken fin mage du har fått :)



Ha de gött!

2009-02-18 @ 09:45:13
URL: http://ronile.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej tjejen!



Stadsträdgården är öppen för alla måndag, tisdag och torsdag. De öppnar vid 09.00 vet inte riktigt när de stänger men jag tror de är vid 13. Onsdagar är de för barn mellan 8-12 måndader och fredagar 0-månader.



Kram Jennie

2009-02-18 @ 13:36:42
Postat av: Sandra

Vad fint ni har fått i köket, får nog kika ut på en fika jag med någon dag och kolla närmare =)

Mysigt med fikabesök, själv ska jag våldgästa Sofia och Emmie strax, mysigt så ;)

Kram på dig

Ps. Fin bebbemagen ;) :Ds

2009-02-18 @ 16:59:30
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0