fortfarande magsjuka..

Jag FATTAR inte tea har inte kräkts sen i söndags kväll igår kväll hade de gått 48 timmar så då skulle hon bli fri.. nu har vi varit hemma sen i lördags och inte gjort något.. men nu igår kväll så kräktes hon igen...!! verkar som att hon är så känslig att för minsta baskelusk blir hon sjuk igen...

i våras hade vi samma sak hon han då bli magsjuk 6 gånger låg varannan vecka frisk och den andra veckan i magsjuka jag och jakob fick de då 2 gånger men jag tycker de ända jag gör när tea är sjuk är att städa bort all skit vädrar allt i huset men ändå...?

har ni några tips om hur vi blir av med skiten?


jag tycker så synd om henne snart tynar hon bort... =(


här ligger hon nu brevid mig helt utslagen orkar inte äns kolla på bompa...


aja vi får hoppas på de bästa.
skullle vilja jobba på fredag iaf har ju varit hemma några dagar nu..och på lördag kväll ska jag jakob min mor och styvfar ska på revy i skara med mat och så då kan de ju vara bra om tea är frisk och kan åka hem till sina mostrar och morbröder och leka lite hon saknar dom jätte mycket nu... pratar om dom hela tiden..
annars får vi väl hitta några ersättare..?


visst ser dom glada ut över att blivit moster och morbror..?
 

.. blev iaf posetivt överraskad igår...

jakob har fått ett krav.. innan bäbisen kommer måste vi skaffa ny bil.. haha vi som har en stor 965 volvo..
jo den är jätte fin och så men kanske inte rätta familjebilen den är ju egentligen en sportbil för killar som vill trimma
så därför ska vi ha en familjebil.. =) vi får se hur de bilr med den saken jag gilalr iaf volvon den är så goo att köra.!

men igår hade jakob varit inne på toyota och hittat en super snygg och bra bil för oss.. En toyota avensis -06  så nu får vi väl se vart detta kommer sluta den verkar iaf bra och om vi ändå ska köpa en ny kan vi lika gärna skaffa en nyare istället för en skrutt som volvon den är -95 känns ju inte så gammalt men den är iaf 14 år.. då är den gammal..
som sagt de är bara att vänta och se jakob bestämmer.. =)

ne nu ska jag äta lite frukost sen ska jag krypa ner vid tea igen...




min goding på midsommar-07
(jag vet att datumet på kortet inte stämmer)

*love you*



sötnosar


på källstorp satte vi oss gött redan i April -07
så nu är de inte långt kvar..

känns lite lustigt nu kanske när de snöar ute.. =)

nepp detta va bara lite gamla kort jag satt och kolla på nyss..

nu blir de frukost...

hejhej


Kommentarer
Postat av: Jossan

Stakkare, får hoppas att hon blir frisk snart!!!

2009-02-11 @ 16:50:25
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars lilla Tea... hon ska då alltid få all skit....

Jag som ville åka pulka imorgon:(



Jösses såg knappt att det var Elicia på kortet!!! Bra att man känner igen sin egen dotter:)



Ha d....





Kram Kram

2009-02-11 @ 20:29:44
Postat av: Jennie

Hoppas Tea mår bättre.

Jag utmanar dig!

Titta in på min blogg :)

Kram



2009-02-12 @ 12:44:57
Postat av: Elinor



Krya på er!

2009-02-12 @ 21:18:13
URL: http://ronile.blogg.se/
Postat av: Louise

Som tur var det inte influensan!!! hon kräktes nog för att hon hostade så mycket eller för att hon hade så hög feber. Du får hoppas att Tea får ett starkt imunförsvar när hon blir äldre eftersom hon är sjuk så ofta nu. Förstår att det är jobbigt att inte kunna träffa folk, blir väldigt instängt! Vi mår bra förutom förkylningar, men det överlever man :) Hur går det med magen? :) kram

2009-02-12 @ 22:38:28
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas Tea är frisk nu !!

Krya-på-digkramar

2009-02-13 @ 20:30:25
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Tack vad söt du är ;)

Ska bli spännande och skoj att bli sambos, ser fram emot det som fasen, nu längtar man massor till 1 maj =)

Hoppas allt är toppen med er !!

Kram

2009-02-16 @ 11:16:19
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0