trött...

Idag känner jag mig sååå trött kanske beror de en hel del på vädret regnar ibland sol ibland.. men oxå på att jag va uppe flera timmar inatt med tea.. hon hade så svårt att andas men nu får hon extra mkt medecin så förhoppningsvis så hjälper de snart och till denna natt som kommer..  nu har tea precis somnat och jag ska ta en dusch vi har precis ätit mat tea fick välja och det blev köttbullar och fullkorns pasta (men ketchup de är viktigt).. =) hon fick även laga maten själv.
och de blev riktigt gott... =)


tea och emmie gosar.



tea hemma hos elicia och alltid ska gittaren vara med..


tänkte även vissa några sköna sommar bilder..


min Älskling.. Mitt allt..


min prinsessa


mira så glad tråtts värmen.. =)



tea och mormor badar...

tea plaskar och leker..

kusinerna tea och alfred

ne nu måste jag hoppa in i duschen... tea kommer säkert att vakna snart jag har ju suttit vid datorn en halvtimma nu... =)
ha de bra alla bloggare...

tacke care
puss och kram 


Kommentarer
Postat av: marie

jo då det är bara fint, man jobbar och jobbar och jobbar, vad gör du på fredag. tänkte komma ner på en kaffe om ni är lediga

2008-09-03 @ 16:47:36
Postat av: elin.

jättefina kort=) kramar

2008-09-03 @ 17:21:06
URL: http://elintang.blogg.se/
Postat av: Sabina Andersson

Fan vad fina bilder du har tagit =)

2008-09-03 @ 20:40:14
URL: http://absolutsabina.blogg.se/
Postat av: elin .

jag lovar att jag ska krama dom stenhårt ifrån dej! kramar

2008-09-03 @ 23:18:29
URL: http://elintang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0