längtar...

idag har vi inte gjort så mkt... jobbade mellan 7 o 13 typ tea va på dagis... vi försovde oss INTE.. efter att jag hade hämtat tea åkte vi hem till bettan en sväng... malin och casper var där oxå.(casper är malins brors barn).. sååå himmla söt..... vi fikade.. vilket jag ska sluta med för jag MÅSTE börja tänka mig för.. vill juh inte rulla fram direkt.. men men nästa vecka den 15/9-08 inga mera kakor och lite mindre mat och mycket mycket mera frukt ska stå på min menu... och sen ska jag oxå börja träna.. tänkte friskis och svettis.. någon som tränar där så man kan få haka på?  


när vi kom hem så var albin och alex utanför oss och grävde så jag satte på lite kaffe och gick ut till killarna ringde även marie och tyckte att dom skulle komma och de ville dom så då blev de mera kaffe... tjötade en stund sen skulle dom hem för wilma och casper skulle lägga sig även tea

pratade nyss med verre. å vad jag tänker på dom hela dagarna..
ska åka till dom imorrn och hälsa på ska bli såå mysigt att träffa lilla ebba och även resten av familjen.. och bara sitta och tjöta en stund.. hade tänkt att baka något oxå det är ju inte den 15/9-08 än så de är bäst att passa på..*ler*
jag ser verkligen fram imot morgondagen... *underbart mysigt*

nepp nu ska jag nog gå och lägga mig...

kram kram
god natt.............

hör av er om ni ska träna och jag kan haka på.. vore sååå trevligt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är bra här, det rullar på...

Jobbar la och försöker la mest träna och få bort hullet, vill inte heller rulla fram =)

Mysigt att du ska få träffa Ebba och dom andra imorgon, hon är sååå söt ;)

Ha det gott !!

Kram

2008-09-10 @ 22:40:29
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt du är ;) tår i ögat

Jag försöker så gott jag kan, gillar att finnas där, vi lever bara en gång och jag vill verkligen ta till vara på det !!

Sov så gott !!

Kram

2008-09-10 @ 22:55:03
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Hej du... Allt bra med dig..!?

Ge Tea en stor kram i efterskott på födelsedagen,, så stor hon blir redan ju.. :)

P & K

2008-09-10 @ 23:54:33
URL: http://emeliejohnson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej tjejen! Gratta lilla söta Tea från mig. Jag och Frida tränar på friskis måndag och onsdag varje vecka. Måndagar Core och då måste man boka en vecka innan och onsdagar station och då behöver man inte boka innan.



Hej svejs

2008-09-11 @ 09:02:08
URL: http://jennieidas.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hej hopp!

Är lite krassliga här, inte roligt...ska fixa laddkabel så fort jag kan. Så handikappad utan...

Bara skörden är över så ska jag köpa kort på friskis då får du gärna hänga på!!

Vore kul :-)

Kram på dej!

2008-09-11 @ 13:37:04
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0