länge sedan..

nu va de ett bra tag sedan jag skrev här.... har lixom inte haft tid... idag har jag jobbat kommer hem och tea är FRISK..
 Hon va på dagis igår, jag hämtade henne vid ett tiden sedan åkte vi till bettan och elicia en sväng...
Och bettan tyckte hon såg lite knepig ut men vi tänkte inte mer på de.. Åkte sedan till Tre älgar för att möta jakob han skulle prata med dom på tappen där för dom hade dragit 211 kr + 2111 kr och han hade bara handlat för 211 kr men de löste sig och han fick tillbaka sina pengar..
sen hade dom Rydens outlett där oxå så vi kikade lite men hittade inget speciellt... men de va riktigt billigt där sen gick vi in på ljus affären och hittade några lampor som vi letat efter länge
sen köpte vi även pizza i grästorp på N3 som tydligen skulle vara jätte bra.. och de va la helt oki... sen åkte vi hem och tog tempen på tea då hade hon 40g i feber... stackars liten... hon somnade och sov ganska bra hela natten och nu är hon helt bra igen... undra vad de kunde varit..? 
 jakob ringde sjukhuset men dom sa att de gick mycket feber och skit nu så vi skulle vänta och se vad som hände ihelgen.... och om tea nu får vara frisk så ska vi kolla på jakob när han har en tävling i cross imorrn sen efter de är de avslutnings fest på harry´s... de ska bli skoj..men hoppas bara att tea är frisk.

Fick ju oxå reda på att jag har 16 semesterdagar kvar för i år... då blir man lycklig!!! så nu blir de nog en utlands resa.. =) vi får väl se...

nepp nu ska jag dricka lite kaffe....
ha en bra fredags kväll...

*kram kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0