student...

igår va vi på student hela e.m och kvällen min kusin emelie gick ur HR3 .. faan va kul dom hade fast de va ju inte länge sedan jag stog där...=) de var helt underbart!! men jag blev allt lite ledsen för precis innan dom skulle åka runt torget började de regna och hagla även åskan gick... fy faan va synd... och jag som är liv rädd för åska sprang som en galning till bilen...  ucch... men humöret hade dom uppe iaf... idag ska jag och tea inte göra något vänta på att våran älsjkling ska komma hem fast jag börjar jobba vid fyra så då ska jag köra tea till sin mormor och sen kommer jag vid sex och hämtar henne å då skulle dom åka till lillen frida och mira å hälsa på lite och jag slutar vid nio så då får jag träffa min andra hälft... och de ska bli gött..undra vad vi ska göra ihelgen...? lr ja frida ringde mig nyss och fråga om jag ville följa med tjej gänget på freda kväll och hitta på något men vad vet vi inte än... de skulle vara nice..! och sen måste vi klippa gräset ihelgen oxå ska även klippa torpet denna vecka de är som en äng här ute nu grannarna kanske kommer och klagar snart...=) haha de skulle va roligt..=) ne nu ska jag fixa lunch..
ha en super bra dag...

kram på er
visst har vi de fint hos oss på sommarkvällarna?                    min lilla docka.visst är de fint från lilla torpet             min lilla docka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0