go kväll

sitter nu hos min söta bror med mina familjer och några vänner till basse han fyller nämligen 20 på söndag GRATTIS GRATTIS så nu är vi här i kväll och har ätit kina mat... =) så gott... mysigt att bara vara äta lite och umgås... =) ne nu ska jag vara lite trevlig mot dom andra tänkte bara lägga in ett inlägg här som jag inte gjort på speciellt länge.. kommer en massa nytt i veckan här ska försöka med de iaf... =) har många nyheter och roliga saker att förtella som de heter på danska..=) jag kan ;) tror jag iaf..... ;) ;) hoppas ni får en lika trevlig kväll som mig... ha de fint... kram/s

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det måste vara en lååång vecka... ;)



Ses ikväll!! Gött gött :)

2009-01-06 @ 15:06:58
URL: http://imitthjerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0