vilken dag... =)

denna morgon starta så bra..  tea va på strålande humör redan kl 6 imorse och jag va ganska så trött då, gäller ju att man tar vara på kvällarna då man får vara lite själv inget barn som kräver uppmärksamhet hela tiden.. så man somnar ju inte förän vid elva halv tolv.. och jag är en sån typ som måste sova åtta timmar för att vara pigg.. 
iaf de va ju bara att gå upp med henne skulle ju köra henne till dagis vid halv nio  och åka hem igen jag jobbar ju som tim,anställd och det är ju inte varje dag man jobbar i veckan och denna veckan har det inte varit mer än en dag än så länge.
 men vem vet de kan hända att man får jobba måndag till söndag ibland.. =( och de är mindre kul.... men jag har ju rätt till att ha tea på dagis minst 15 tim i veckan "oavsätt" om jag jobbar lr inte och jag tycker att det är bra att hon är där och får leka med andra barn det behöver hon eftersom att hon inte har något syskon..
Men va sugen man är på en liten bäbis till.. blir ju de när man ser alla vänner som kläcker här och där men för våran del får de allt vänta ett tag till.. =)
men när tea är på dagis är man helt "naken" ingen att tänka på men än sig själv är faktist ganska skönt ibland att kunna göra vad som helst.. ett litet ex är när man ska köpa kläder man behöver inte köpa dom och prova hemma och om dom då inte skulle passa får man åka in igen och lämna tebax.. börjar faktist bli pinsamnt... =) ne nu sover tea och jag ska ta en dusch och kolla lite på tv och ringa min älskling som nu ligger ute på veckorna... saknar verkligen honom.. de är änna ensamt att han inte är hemma på kvällarna och myser i soffan.. aja.. ha de bra kväll.. kram och hej
image3
min underbara älskling ny badad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0