mysigt..

igår e.m kom sofia och emmie hit dom tog en promenad på ca: 7 km.. bra gjort..=) klara sig precis från regnet... sofia hade bakat en jätte god äpple kaka som vi smaskade i oss smakade även på teas goda bullar.. =) och bara hade det allmänt trevligt och tjöta skit.. 
sen smäller de till vid nio tiden och blir värsta ovädret jag bara ligger och skakar i sängen DET BÖRJA ÅSKA!!!!  jag är livrädd men klarade även av denna gång.. 2 gången i hela mitt liv nu som jag är själv hemma då de åskar..! *stolt*  farmor skrämnde upp mig som f*n när jag var lite... *inte bra* så nu gäller de att jag INTE skrämmer upp tea... men med alla goa vänner och familj som jag har som tänker på mig när de åskar och skickar såå gulliga sms och säger att "de är bara att komma hem till oss och sova dörren är öppen" då vet man ju att om de nu skulle krisa så finns det en möjlighetatt jag kan åka till någon och bara gömma mig ett tag tills de värsta ovädret är över...

 alla ni som tänker på mig ska veta att jag uppskattar det sååå mkt betyder massor!!!!



*ni är guld värda*

lite bilder från igår...

sofia och emmie *så fina*


sofia och tea busar och målar lite..


godingen tar en tupplur..

ska snart lägga upp lite nytt från teas lill kalas idag...

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0