080909

idag fyllde min goding 2 år... sååå fint.. bara 16 år kvar tills och bestämmer själv.. tiden går ju sååå fort...=)
 dagen började med att vi försov oss IGEN 3 gången... inte bra... men jag kunde inte sova inatt pga av ovädret såå jag var sååå trött..
hade ställt klockan på 05:15 för att göra välling till tea och lite presenter och blommor men vaknade istället 06:25 vilket inte är såå bra jag börjar 7 och tea skulle vara på dagis 06:30 såå det blev panik bara slängde på oss kläderna och åkte in till dagis fick sjunga för henne i bilen "ja må du leva ja må du leva" vilket va rätt så uppskattande för hon skrattade så.. kanske sjung jag inte fint... ;) aja jag gjorde de iaf... =) väl inne på dagis så ville inte tea att jag skulle åka blev ledsen osv men tillslut fick jag de tur va la de för om 7 min började jag jobba och jag han precis...

sååå skönt ändå annars så blir de sååå pinsamnt..! jobbet gick bra min tur att vara i köket hela dagen och se till så dom får mat vilket är ganska kul att de inte är samma saker man ska göra varje dag...  efter att jag hade slutat vid ett åkte jag in för att hämta tea när jag kom hade hon precis somnat så teas dagis fröken sussi bjöd på kaffe och vi satt och prata lite så tea fick sova i 40 min iaf de va la tur annars hade inte hon varit på bästa humöret... 

när jag väckte blev hon så glad och vi satt och myste en stund sen när vi skulle åka ville hon inte följa med då skulle hon vara kvar på dagis men till slut fick jag med henne vi åkte hem för att byta om och sedan vidare till min mamma för vi skulle fira tea lite.. ska ju ha ett stort kalas för henne på lördag men vi tyckte att lite speciellt ska hon få ha på sin dag..
 tea hade bestämmt med mormor att vi skulle ha köttgryta potatis/ris och grönsaker till middag och de blev de sen hade tea köpt en glass-tårta hon bjöd på... sen fick hon oxå öppna lite paket.. fick en dockvagn av mormor som hon har kört runt katten och hennes docka bea i hela kvällen.. sen fick hon oxå en målarbok och kritor och lite snygga kläder och trosor nu är hon två år så snart åker blöjan... =) här kommer lite kort från kvällen...
   


tea-moster sissela-morbror seth


teas fina dockvagn


min kära mamma


teas söta moster- min lillasyster sissela


tea är nyfiken...   <3


den goda glasstårtan!

ne nu måste jag sova lite så jag inte försover mig igen ska gå upp vid 05:15  imorrn får lägga mobilen så att jag verkligen måste gå upp...

hoppas ni har haft en bra dag/kväll...

god natt kram till er..!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skickar en grattiskram till stora tjejen, redan två år, jösses =)

Hoppas ni kommer upp i tid imorgon !!

Kram & god natt

2008-09-09 @ 22:38:29
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: cissi

grattis till stora tjejen:) hoppas att ni har det fint. kaffe någon dag? kram kram

2008-09-10 @ 11:58:07
Postat av: sandra

till cissi:

tea tackar så mkt.. jag är alltid sugen på kaffe... vi kanske kan ta de nästa vecka för resten av veckan här helt fullt.. aldeles för mkt! lr kanske kan klämma in på fredag har du barna på dagis då lr? sissela och seth ska oxå vara här en sväng efter halv tolv så då kanske ni oxå kan kolla förbi om du känner för de! kram

2008-09-10 @ 22:33:31
URL: http://sajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0